Przejdź do głównej zawartości

❤ TMI Tag ❤

1. W co jesteś ubrana?
Biała koszulka w kropki, szare spodnie :p
2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Nie :)
3. Miałaś kiedyś okropne zerwanie?
Nigdy nie byłam w związku, więc nie :)
4.Ile masz wzrostu?
Nie wiem, ale jestem niska bardzo : ) 
5.Jakieś tatuaże?
Brak : >
6. Piercing?
Tylko w uszach, 5 dziurek : )
7. Jaka jest twoja ulubiona fikcyjna para?
Nie posiadam ^^
8. Ulubiony serial?
 M jak miłość ;3
9. Ulubiony zespół?
BEDNAREK <3
10. Tęsknisz za czymś?
Tak :)
11. Ulubiona piosenka?
Bednarek- światło <3
12. Ile masz lat?
16 ;3
13. Znak Zodiaku?
koziorożec :3
14.Cecha, której szukasz u partnera?
wyrozumiałość, lojalność
15. Ulubiony cytat?
 "Dum spiro, spero"
16. Ulubiony aktor?
Mikołaj Roznerski
17. Ulubiony kolor?
Zielony 
18. Głośna czy delikatna muzyka?
Głośna :D
19. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Do pokoju :)
20. Jak długo bierzesz prysznic/kąpiel?
różnie
21. Ile ważysz?
Nikomu nie potrzebna jest ta wiedza : )
22. Ile czasu potrzebujesz rano aby się zebrać?
godzinę :)
23. Brałaś kiedyś udział w bójce?
Raczej nie :)
24. Co ci się podoba w innych osobach?

to zależy od osoby :)
25. Co ci się nie podoba w innych osobach?

fałszywość, brak szacunku, tolerancji do drugiej osoby
26. Powód założenia bloga?

efekt nudy :D
27. Lęki?

Jazda windą
28. Ostatni raz, kiedy płakałaś?

nie pamiętam
29. Ostatni raz kiedy powiedziałaś komuś, że go kochasz?

Dzisiaj
30. Znaczenie nazwy twojego bloga?

Nazwa mojego bloga oznacza, że coś w moim życiu się dzieje, że nie nudzę się :D
31. Ostatnia książka, którą przeczytałaś?

" Złota klatka"
32. Książka, którą aktualnie czytasz?

Nie czytam żadnej aktualnie
33. Ostatnio oglądany serial?

Pierwsza miłość
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?

mama
35. Ostatnia osoba, do której napisałaś smsa i co on zawierał?

do Pauliny :3
36. Ulubione jedzenie?

pizza, kebab, kfc, spaghetti :D
37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?

Londyn :D Paryż ;3 Kingston i ogółem Jamajka <3
38. Miejsce, w którym ostatnio byłaś? 

szkoła :D
39. Masz kogoś 'na oku'?

Powiedzmy ^^
40. Ostatni raz kiedy kogoś pocałowałaś?

Kasię w niedzielę w policzek :D
41. Kiedy ostatni raz byłaś obrażona?

Aktualnie jestem obrażona :)
42. Ulubione słodycze?

Praktycznie wszystko oprócz żelków :)
43. Grasz na jakimś instrumencie?

na nerwach :D
44. Ulubiony rodzaj biżuterii?

bransoletki ;3
45.Ostatni sport jaki uprawiałaś?

zaczęłam na siłkę uczęszczać ^^
46. Ostatnia śpiewana piosenka?

Ja nie śpiewam ^^
47. Ulubiony teks na podryw?

Nie używam takowych ; P
48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?

Nie ;>
49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?

Z ludźmi z fundacji : ]
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?

Każdy, kto chce :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

❤ Update życiowy #1 ❤

Minął miesiąc. Równy miesiąc odkąd zaczęłam studia. Tym razem jednak myślę, że jest to droga dla mnie i nie żałuję tej decyzji. Była spontaniczna ale jednocześnie bardzo dobrze przemyślana. Dlaczego spontaniczna? Bo podjęta na kilka dni przed rozpoczęciem trzeciej - i ostatniej - rekrutacji w tym roku akademickim. Dlaczego dobrze przemyślana? Bo wiedziałam od  momentu rzucenia pierwszych studiów, że pisarstwo jest czymś, w czym chcę się dokształcać. Czułam, że prędzej czy później trafię właśnie tutaj. Od samego początku wiedziałam, że będzie cięzko. Że będę chciała odpuścić miliard  razy dziennie. Faktycznie tak jest. Dzień w dzień jestem zmęczona, boli mnie to, że z Luśką spędzam tylko wieczory i weekendy. Wiedziałam, że decyzja ta będzie miała swoje ogromne minusy, ale wiedziałam też, że gdybym chociaż nie spróbowała, mocno bym żałowała. Mimo tego uważam, że czas spedzony razem stał się bardziej produktywny. Więcej robimy wspólnie. Przez ostatni miesiąc napisałam kilka pr

❤ Walka ❤

W życiu doświadczyłam wielu chwil zwątpienia, gdy wydawało mi się, że nie mam siły podnieść się po kolejnym upadku. Jedyną osobą, która krytykowała mnie za nawet najmniejsze potknięcie byłam ja sama. Dużo czasu zajęło mi zrozumienie tego, że najtrudniejsze i najważniejsze walki toczymy sami ze sobą i nie mogę być swoim wrogiem, bo może mnie to zgubić. Żyłam z wewnętrznymi demonami, które z czasem próbowały wyjść na światło dzienne i ukrywanie ich stawało się coraz gorszym zadaniem. Jednak dotarłam do przełomowego momentu. Jakiego? Pewien człowiek próbował mnie zniszczyć, pozbawić wszystkiego, co we mnie dobre tylko dlatego, że sam doświadczył zła. Poddawałam się temu przez długi czas, bo nie widziałam w tym nic negatywnego, nie słuchałam intuicji. Na szczęście przyszedł moment kiedy się obudziłam i zaczęłam walczyć o swoje dobro.Teraz jestem odpowiedzialna nie tylko za siebie ale też za Lusię. Nie dam jej nikomu skrzywdzić. Choćby nie wiem co się działo, zawsze za nią stanę murem. Jedn

❤ Powrót ❤

Znowu dawno nie pisałam, mimo że często mówiłam, że tego mi brakuje. Chyba przestało mi to przynosić taką radość, jaką kiedyś odczuwałam. Jednak niedawno Ktoś przypomniał mi, jak wiele dobrego mi to dawało. Ta wiadomość była jak Iskierka motywująca do działania ;) Dziękuję ci, Mordo ^^ Ostatnio zrozumiałam też, że pisząc tutaj nie byłam stuprocentowo sobą. Od samego początku starałam się pilnować języka, którym się posługiwałam. Mimo że na co dzień przeklinam, czasem nawet za dużo tego tutaj nie było. Właśnie tego mi brakowało. Takiej swobody, żeby czasem rzucić "kurwa". Narzuciłam sobie ograniczenia, choć nikt tego ode mnie nie oczekiwał. Postanowiłam jednak od dziś pisać tylko tak, aby mieć poczucie, że to, co czytasz, jest całkowicie moje. Ale ale! Zaczynając od początku... Cześć! Tęskniłam cholernie, ale wracam teraz z nadzieją, że tym razem na stałe. Od ostatniego wpisu (listopad 2021) moje życie zmieniło się o 180°. Najważniejszą zmianą jest rozstanie z ojcem Łucji. Był