Przejdź do głównej zawartości

❤ Tag: 100 pytań, których nikt nie zadaje ❤

1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Na pewno  koncerty :) 

2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Zamkniętej

3. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu?
Nie xd

4. Czy musisz być cały przykryty kołdrą?  
Tak

5. Czy kiedykolwiek ukradłeś znak drogowy?

Hahahah nie xd

6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz? 

Nie wycinam, jeżeli już to korzystam z aplikacji ;)

7. Czy wolałbyś zostać zaatakowany przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?

Przez niedźwiedzia

8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych? 

Tak ^^

9. Czy masz piegi?

Na szczęście nie xd

10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
 Zazwyczaj

11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
Za dużo by wymieniać, ogólnie nie potrzeba wiele, żeby mnie wkurzyć 

12. Czy kiedykolwiek liczyłeś swoje kroki podczas spaceru?
Nie ;)

13. Czy kiedykolwiek załatwiałeś się w krzakach?
Nie :>

14. Czy kiedykolwiek robiłeś grubszą sprawę w krzakach?
Yyy... nie ;P

15. Czy kiedyś tańczyłeś bez muzyki?
 Z tego, co pamiętam to nie :)

16. Czy gryzłeś swoje długopisy/ołówki?
 Tak

17. Z iloma osobami spałeś w tym tygodniu?
 Z moim Bednarkiem xd

18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
 Nie mam pojęcia

19. Piosenka tygodnia.
 Grzegorz Hyży - Pod wiatr

20. Czy przeszkadzają ci faceci ubierający się na różowo?
 Jeśli nie jest to żarówiasty róż to nie :)

21. Czy nadal oglądasz bajki?
 Tak ;3

22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Nie ma takiego :)

23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
Na pewno o tym napiszę w internecie xd 

24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Wodę gazowaną albo jakiś sok

25. Ulubiony sos do nuggetsów?
Czosnkowy

26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Spaghetti

27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?

 Nie mam takiego filmu :)

28. Ostatnia osoba którą pocałowałeś lub która Ciebie pocałowała?
Asia, w policzek

29. Czy byłeś kiedyś w harcerstwie?
Nie ;3

30. Czy kiedykolwiek pozowałeś nago w magazynie?
Nie xd

31. Kiedy ostatnio pisałeś do kogoś list na papierze?
W listopadzie

32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Nie

33. Czy kiedykolwiek dostałeś mandat za przekroczenie prędkości?
Nigdy xd

34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
Nie

35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Z sałatą, pomidorem, szynką i majonezem 

36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
 Płatki z mlekiem :)

37. Kiedy chodzisz spać?
Koło 23 zazwyczaj :)

38. Czy jesteś leniwy?
Zdecydowanie tak ^^

39. Za co przebierałeś się na bale w przedszkolu?
Nie chodziłam do przedszkola xd

40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?

Tygrys

Tygrys chętnie angażuje się w ryzykowne przedsięwzięcia. Pragnie być lubiany i podziwiany. Potrafi przekonać wszystkich do swoich pomysłów. Czasami brakuje mu wytrwałości, bywa nerwowy i niecierpliwy.
Jeśli znajdzie sobie wytrwałych pomocników, to zdoła zajść w życiu wysoko.

Prawie pasuje xd

41. W ilu językach mówisz?
W trzech xd

42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie 

43. Lego czy lincoln lego?
Lego

44. Czy jesteś uparty?
Tak!

45. Leno czy Letterman?
Nie wiem

46. Czy oglądałeś kiedyś seriale?
Tak

47. Czy boisz się wysokości?
Tak 

48. Czy śpiewasz w samochodzie?
To zależy od towarzystwa :)

49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
Nie xd

50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Nie 

51. Czy używałeś broni?
Nie przypominam sobie xd

52. Kiedy ostatnio robiłeś zdjęcie u fotografa?
W sierpniu :)

53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Nie ;3

54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Nie 

55. Czy kiedykolwiek jadłeś pierogi?
Oczywiście, że tak 

56. Ulubione ciasto owocowe?
Nie lubię ciast owocowych 

57. Kim chciałeś być w dzieciństwie?
Weterynarzem

58. Czy wierzysz w duchy?
Nie

59. Czy miałeś kiedyś uczucie Déja vu?
 Tak

60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
Tylko w postaci owoców lub warzyw

61. Czy nosisz kapcie?
Czasami 

62. Czy nosisz szlafrok?
Rzadko

63. W czym śpisz?
W piżamie 

64. Pierwszy koncert?
Bednarek, 27 kwietnia 2013

65. Superpharm, natura czy rossman?
Rossman

66. Nike czy adidas?

Adidas

67.  Cheetos czy fritos?

Cheetos

68. Orzeszki czy nasiona słonecznika?
Ciężki wybór ;/ Lubię to i to

69. Czy słyszałeś o grupie Tres Bien?

Nie

70. Czy brałeś lekcje tańca?
Tak, chodziłam kiedyś na taniec towarzyski

71. Jaki zawód wyobrażałeś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
Nie zastanawiałam się nad tym nigdy ;)

72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
Tak ;3

73. Czy kiedyś wygrałeś konkurs ortograficzny?

Nie ;3

74. Czy kiedykolwiek płakałeś ze szczęścia?
Tak

75. Czy masz płyty gramofonowe?
Nie

76. Czy masz gramofon?
Nie 

77. Czy palisz kadzidełka?
Nie

78. Czy kiedykolwiek byłeś zakochany?
Nie 

79. Jaki koncert chciałbyś zobaczyć?
Damiana Syjonfama i Mesaja *.*

80. Ostatni koncert jaki widziałeś?
Bednarek w Słowianinie

81. Gorąca czy zimna herbata?
Gorąca 

82. Cukier czy słodzik?

Cukier ;3

83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Nie potrafię ;)

84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Tak xd

85. Czy jesteś cierpliwy? Zdecydowanie nie

86. DJ czy zespół na wesele?
DJ

87. Czy kiedykolwiek wygrałeś jakiś konkurs?
Chyba nie xd

88. Czy miałeś kiedyś operację plastyczną?
Nie ;>

89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
Nie lubię ani takich ani takich

90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
Nie ;)

91. Najlepsze miejsce na kominek?
Salon *.*

92. Chcesz wyjść za mąż?
Nie

93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
Nie mam męża

94. W kim podkochiwałeś się jak byłeś w przedszkolu?
Nie byłam w przedszkolu ;]

95. Czy dążysz do celu po trupach?
Nie

96. Czy masz dzieci?

Nie

97. Czy chcesz mieć dzieci?
Nie ;>

98. Ulubiony kolor?
Zielony

99. Tęsknisz za kimś teraz?

Zdecydowanie tak

100. Czy chodzisz na fitness?
Nie  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

❤ Update życiowy #1 ❤

Minął miesiąc. Równy miesiąc odkąd zaczęłam studia. Tym razem jednak myślę, że jest to droga dla mnie i nie żałuję tej decyzji. Była spontaniczna ale jednocześnie bardzo dobrze przemyślana. Dlaczego spontaniczna? Bo podjęta na kilka dni przed rozpoczęciem trzeciej - i ostatniej - rekrutacji w tym roku akademickim. Dlaczego dobrze przemyślana? Bo wiedziałam od  momentu rzucenia pierwszych studiów, że pisarstwo jest czymś, w czym chcę się dokształcać. Czułam, że prędzej czy później trafię właśnie tutaj. Od samego początku wiedziałam, że będzie cięzko. Że będę chciała odpuścić miliard  razy dziennie. Faktycznie tak jest. Dzień w dzień jestem zmęczona, boli mnie to, że z Luśką spędzam tylko wieczory i weekendy. Wiedziałam, że decyzja ta będzie miała swoje ogromne minusy, ale wiedziałam też, że gdybym chociaż nie spróbowała, mocno bym żałowała. Mimo tego uważam, że czas spedzony razem stał się bardziej produktywny. Więcej robimy wspólnie. Przez ostatni miesiąc napisałam kilka pr

❤ Walka ❤

W życiu doświadczyłam wielu chwil zwątpienia, gdy wydawało mi się, że nie mam siły podnieść się po kolejnym upadku. Jedyną osobą, która krytykowała mnie za nawet najmniejsze potknięcie byłam ja sama. Dużo czasu zajęło mi zrozumienie tego, że najtrudniejsze i najważniejsze walki toczymy sami ze sobą i nie mogę być swoim wrogiem, bo może mnie to zgubić. Żyłam z wewnętrznymi demonami, które z czasem próbowały wyjść na światło dzienne i ukrywanie ich stawało się coraz gorszym zadaniem. Jednak dotarłam do przełomowego momentu. Jakiego? Pewien człowiek próbował mnie zniszczyć, pozbawić wszystkiego, co we mnie dobre tylko dlatego, że sam doświadczył zła. Poddawałam się temu przez długi czas, bo nie widziałam w tym nic negatywnego, nie słuchałam intuicji. Na szczęście przyszedł moment kiedy się obudziłam i zaczęłam walczyć o swoje dobro.Teraz jestem odpowiedzialna nie tylko za siebie ale też za Lusię. Nie dam jej nikomu skrzywdzić. Choćby nie wiem co się działo, zawsze za nią stanę murem. Jedn

❤ Powrót ❤

Znowu dawno nie pisałam, mimo że często mówiłam, że tego mi brakuje. Chyba przestało mi to przynosić taką radość, jaką kiedyś odczuwałam. Jednak niedawno Ktoś przypomniał mi, jak wiele dobrego mi to dawało. Ta wiadomość była jak Iskierka motywująca do działania ;) Dziękuję ci, Mordo ^^ Ostatnio zrozumiałam też, że pisząc tutaj nie byłam stuprocentowo sobą. Od samego początku starałam się pilnować języka, którym się posługiwałam. Mimo że na co dzień przeklinam, czasem nawet za dużo tego tutaj nie było. Właśnie tego mi brakowało. Takiej swobody, żeby czasem rzucić "kurwa". Narzuciłam sobie ograniczenia, choć nikt tego ode mnie nie oczekiwał. Postanowiłam jednak od dziś pisać tylko tak, aby mieć poczucie, że to, co czytasz, jest całkowicie moje. Ale ale! Zaczynając od początku... Cześć! Tęskniłam cholernie, ale wracam teraz z nadzieją, że tym razem na stałe. Od ostatniego wpisu (listopad 2021) moje życie zmieniło się o 180°. Najważniejszą zmianą jest rozstanie z ojcem Łucji. Był